Jobdirumah

Dapat Komisen Jobdirumah

Thursday, 10 July 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Komisen Jobdirumah. Kali ini nak cerita saya dapat komisen daripada Jobdirumah. Alhamdulillah  rezeki di bulan puasa. Jika dah lama tak berkira-kira tentang komisen dari Program Jobdirumah ini. Seronok dapat komisen macam ini. Hasil dari menulis blog. Dapat jana pendapatan dengan blog. Seronok usaha saya berhasil. Dapat RM25.

Dapat Komisen Jobdirumah, jobdirumah,
Dapat Komisen Jobdirumah
Bagi anda yang berminat nak jana pendapatan dengan Jobdirumah.Saya nak cerita sedikit sebanyak cara nak buat duit dengan Jobdirumah. Jobdirumah adalah Portal Kerja Online yang membolehkan anda buat kerja dimana sahaja termasuklah di rumah. Caranya mudah sahaja.

Pertama: Daftar dengan Portal Jobdirumah disini--->>Daftar Jobdirumah
Sedikit bayaran dikenakan untuk anda atas panduan dan video tutorial yang pihak jobdirumah berikan. Bayaran ini adalah sekali untuk seumur hidup.

Kedua: Selepas daftar anda akan menerima video tutorial serta panduan cara nak buat kerja dan dapatkan kerja di dalam Portal Jobdirumah. Baca sampai faham dan mula buat permohonan untuk dapatkan kerja ikut panduan yang pihak jobdirumah bagi.

Ketiga: Cari kerja yang sesuai dengan kebolehan anda. Anda boleh tengok senarai kerja dan buat carian mana-mana kerja yang rasa sesuai dan anda boleh buat. Jika rasa sesuai dengan kebolehan anda. Mohon kerja tersebut.

Keempat: Bila dah dapat kerja, mula buat kerja tersebut. Buatlah dengan sebaik mungkin. Insyallah nanti pihak majikan akan cari anda lagi untuk buat kerja seterusnya. Cara ini saya paling suka.

Kelima: Bila dah siap kerja, hantar kerja anda kepada majikan dan sekiranya anda tak perlu untuk baiki kerja tersebut anda akan mendapat upah atau gaji atas kerja yang dibuat.

Mudah bukan? Insyallah jika anda ikut panduan yang pihak jobdirumah bagi kerja akan jadi mudah. Permulaannya baca dan fahami cara kerja dan pilih kerja yang anda mampu buat dahulu. Pilih kerja yang senang dahulu. Cara ini untuk memudahkan anda nak dapat kerja yang seterusnya.

Paling suka dengan Portal Jobdirumah bila dapat bayaran. Rasa berbaloi dengan kerja yang kita buat bila dah dapat bayaran.

Jika anda berminat nak dapat upah hasil kerja online. Anda boleh daftar cepat-cepat dengan Portal Jobdirumah ini.-->> Daftar Jobdirumah

Selamat maju jaya. Salam bisnes online.
Share

18 comments:

  1. Tahniah! Akak dh join..tapi sampai sakrng belum mohon kerja lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus tu akak. Cuba buat kerja yang senang dahulu. Nanti lama-lama akan biasa.

      Delete
  2. Kalau rajin memang akan dapat hasil..
    Puas rasa bila bayaran dah dapat kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakzakie. Rasa seronok sangat.

      Delete
  3. kerja sambil2 tapi dapat duit tu yang bestkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Sambil-sambil pun boleh tambah pendapatan keluarga.

      Delete
  4. perkongsian yang menarik.. mudah bg sesiapa yg nk buat part time.. tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat part time macam ini memang seronok dan mudah.

      Delete
  5. mmg menjadik lah job dirumah nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan admin. Menjadi buat jobdirumah ini.

      Delete
  6. tahniah. rezeki akan sentiasa dekat dgn orang yang rajin.
    salam kenal dan jemput singgah blog ye.:) http://kaio.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rajin berusaha. Insyallah dapat. Boleh cuba juga kaio jobdirumah ni.

      Delete
  7. Seronok dapat komisen jobdirumah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap dapat selalu komisen jobdirumah.

      Delete
  8. tahniah .. akak tak penah dapat lagi.. heheh x penah wat lagi.. insyallah bila umah dah masuk unifi akan utilisekan jdr ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah cuba akak. Menjadi buat jdr ni. Buat kerja dari rumah memang seronok.

      Delete

Jaga Tata Susila Komen Anda
Jangan Letak LINK URL dalam komen!!
Gunakan Comment As 'Name/URL' untuk memudahkan kunjungan balas.Tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2015 OhPanduan
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah